آموزشی

حجیم نشان دادن موهای نازک

نحوه حجم دادن به موهای نازک

چرا مو نازک می شود؟
چه کاری برای حجیم کردن موهای نازک انجام دهیم؟
چگونه مو را حجیم نشان دهم؟

موهای نازک زیبایی موها را کم تر می کند و هنگام آرایش آن ها همیشه با مشکل مواجه می شویم و حتی رنگ کردن آن ها آن رنگ دلخواه را نشان نمی دهد همچنین خیلی از دیزاین ها را نمی توان بر روی آن انجام داد.
نازک شدن موه دلایل مختلفی دارد.بعضی افراد به صورت ارثی موهای نازکی دارند و همیشه در جست و جوی راهی برای حجیم کردن آن ها هستند.
بعضی افراد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی،استفاده از مواد نامرغوب،رنگ کردن هلی مکرر،استفاده شامپو نامناسب و طریقه نادرست استفاده از ابزارهای مخصوص مو را نمی دانند و به مشکل بر می خورند.
ما در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که چگونه موهلی نازک خود را حجیم تر نشان دهید
۱
– ابتدا از این نکته شروع می کنیم که اگر موهایی نازک دارید و می خواهید آن ها را حجیم نشان دهید،مو هایتان را به صورت وارونه با سشوار خشک کنید.این کار فاصله بین ردیف ها را بیشتر کرده و موها حجیم تر نشان داده می شوند.
۲
– حتما قبل از استفاده از سشوار به موهای خود روغن یا اسپری حجم دهنده بزنید،اینکار سبب می شود هم موهایتان آسیب نبیند،هم با گذشت زمان نیافتد و حجیم بماند.
۳- شامپوی خشک یک دوست عالی برای دوستان مو نازک است.استفاده از شامپوی خشک برای این افراد بسیار مناسب و تار موهای آن ها را کلفت تر می کند.
(شامپوی خشک محصولی است که بدون نیاز به آب و حمام موهای شما را تمیز براق و حجیم تر می کند)
۴- موهای کوتاه و خرد برای موهای نازک بهترین پیشنهاد است،هرچه موی نازک بلندتر باشد آسیب بیشتری خواهد دید و کمتر و نازک تر نشان داده خواهد شد.
۵-اگر موهای نازکی دارید از یکدست کوتاه کردن آن بپرهیزید حتی اگر موی شما کوتاه است،حدالامکان آن ها را خرد کنید.
۶- استفاده بیش از حد حالت دهنده موها را سنگین کرده و آن ها را کم نشان می دهد.
۷- انتهای موهای خود را نرم کننده نزنید.پایین موها معمولا نازک تر است و این کار باعث می شود کمتر از حالت معمول به نظر برسد.
۸- همچنین به دلیلی که در مورد قبل گفته شد اتو کشیدن پایین مو برای این دسته افراد ممنوع است زیرا هم آسیب بیشتر می بیند هم نازک تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *